.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

poniedziałek, 7 września 2015

Podkładki

Na początku ubiegłego roku wzięłam się za szycie podkładek pod talerze. Kiedy pozszywałam bloki okazało się że jedna podkładka wyszła całkiem przyzwoicie ale w drugiej jeden blok nie pasował do drugiego. Poległam, wybrałam zbyt skomplikowany projekt na początek. Zmieniłam trochę koncepcję i z jednej podkładki postanowiłam uszyć dwie. Stanęło na tym że obszyłam je i jedną przepikowałam.

1. Podkładka według pierwszego pomysłu.
2. Druga opcja- dwie podkładki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz