.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

środa, 30 grudnia 2015

Krzesła balkonowe

W maju zaczęłam szykować mój kącik na balkonie. Mam dwa stare krzesła, które chciałam ozdobić techniką decoupage, ale niestety nie miałam siły żeby je szlifować.


 Pomyślałam że lepiej będzie pomalować je lakierobejcą.



Byłam miło zaskoczona efektem.



2 komentarze:

  1. Czasem najprostsze rozwiązania okazują się najlepsze. Poza tym na piękny decoupage szkoda byłoby podłożyć poduszki pod tyle części ciała... ;-)

    OdpowiedzUsuń