.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

niedziela, 3 stycznia 2016

Karpatka

Na świąteczny deser w Boże Ciało upiekłam karpatkę. Moja karpatka nie jest z tradycyjnym kremem z budyniu, ale z kremem śmietanowo-jogurtowym z frużeliną ze świeżych lub mrożonych owoców. W tym przypadku była z frużeliną ze świeżych truskawek. Uwielbiam moją karpatkę :)


Karpatka cake


For the Corpus Christi holiday dessert I baked a cake called karpatka. My karpatka is not  with pudding cream , but with cream cream-yoghurt with fruit in thick gel with fresh or frozen fruit. In this case the cake was with fresh strawberries. I love my karpatka :) 





3 komentarze: