.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

niedziela, 7 lutego 2016

Czwartkowe warsztaty patchworkowe

Jak już wcześniej pisałam, odkryłam fajne miejsce na mapie Warszawy, gdzie odbywają się bezpłatne warsztaty patchworkowe. W pewien listopadowy czwartek wybrałam się na warsztaty i zabrałam ze sobą podkładki aby je dokończyć. 


Jedną podkładkę już wcześniej sama pikowałam, ale nie wyszło to najlepiej. Ewa (prowadząca warsztaty) przypomniała mi pikowanie "z wolnej ręki". Przepikowałam jedną podkładkę po bokach, bo środek już był pikowany i przyszyłam lamówkę z prawej strony. 


Na tym etapie zostawiłam podkładki do następnego razu, a następny raz był w styczniu, więc do tego tematu wkrótce wrócę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz