.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

niedziela, 7 lutego 2016

Dokańczanie bieżnika

Follow my blog with Bloglovin

Na początku grudnia umówiłam się w Szkole Patchworku na indywidualną lekcję aby dokończyć bieżnik. Zależało mi na tym, żeby przepikować bieżnik pod okiem doświadczonej osoby, ponieważ obawiałam się że sama coś zepsuję.
 Ania doradziła mi pikowanie "po szwie". Podczas lekcji przepikowałam cały bieżnik i zostało mi tylko obszycie lamówką.


Przed świętami miałam kilka dni wolnego, wiec na spokojnie zdążyłam wykończyć robótkę i na Gwiazdkę podarowałam Bratu w prezencie.
Oczywiście przyszycie lamówki nie wyszło idealnie i nie obyło się bez prucia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz