.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

czwartek, 24 marca 2016

Confetti

Wpis bierze udział w Linkowym Party 



Na pierwszych warsztatach patchworku w tym roku Ewa zaproponowała technikę "confetti". Polega ona na układaniu obrazków z bardzo drobnych ścinków materiału, następnie przykrywa się tiulem i upina szpilkami żeby się nie rozsypało. 

As suggested by Ewa, the first patchwork workshops this year were dedicated to the confetti technique. The technique is based on arranging the images of very small scraps, which you then cover with tulle and pin up so that they don't  fall apart. Then you quilt the picture prepared in this way.




Na warsztatach ułożyłam górski krajobraz, później długo mnie nie było- ponad miesiąc. W międzyczasie kupiłam wielokolorowe nici do pikowania. Na zajęcia dotarłam w drugiej połowie lutego i wzięłam się za pikowanie mojego obrazka. Nie zdążyłam wszystkiego przepikować i skończyłam w domu następnego dnia. 

I arranged a mountain landscape during the workshops, then I had a longer, over month break. In the meantime I bought quilting thread in different colors. I finally made it to the workshops in the second half of February and then I started to quilt my picture.  I didn't manage to quilt all picture, so I took it to home and finished next day.


Pikowanie na warsztatach 
Quilted at workshops

Po pikowaniu w domu
After quilting at home


Zastanawiałam się do czego wykorzystać obrazek, po namyśle stwierdziłam że najlepszą opcją będzie uszycie torby.

I was wondering how to use the picture, on second thought I decided that the best option would be to sew a bag.





5 komentarzy:

  1. zapraszam do podzielenia się postem w link party u mnie :) http://speckled-fawn.blogspot.com/2016/07/urodzinowy-post-i-link-party-z-nagrodami.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenia :) Chętnie skorzystam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowanie na linki już się rozpoczęło i potrwa do piątku :) Daj znać czytelnikom, żeby zagłosowali ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety tak się złożyło że ten tydzień był bardzo zakręcony i nie miałam czasu żeby aktywnie brać udział w zabawie :(

    OdpowiedzUsuń