.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

wtorek, 26 kwietnia 2016

Kącik szyciowy / My sewing corner

Od dawna chciałam mieć stałe miejsce do szycia, tak żeby nie trzeba było  rozstawiać maszyny do szycia, za każdym razem kiedy chce szyć.

For a long time I have wanted to have a sewing corner, so that I would'nt need to put up my sewing machine every time I want to sew.



Miesiąc temu pomysł ten zaczął nabierać realnych kształtów.  W pierwszej kolejności znalazłam miejsce w mieszkaniu, później szukałam odpowiedniego biurka. Obejrzałam katalog Ikei i tam wpadło mi w oko jedno biurko. We wtorek zaraz po świętach wybrałam się do Ikei, znalazłam biurko z katalogu. Jednak wstrzymałam się z zakupem , ponieważ wydało mi się za krótkie.

A month ago, the idea began to become more and more real. First, I found the place in my flat, then I started looking for a suitable desk. I looked through the IKEA catalog, where one desk caught my eye. On Tuesday after Easter I went to IKEA and I found the desk from the catalog. However, I didn't buy it, though, because it seemed to short.



 Tego samego dnia wieczorem zajrzałam na Gumtree i tam znalazłam biurko w sam raz dla mnie – przestronne, narożne, z szufladami i szafką. Następnego dnia zadzwoniłam do sprzedawcy i umówiłam się na jego obejrzenie. To było to czego szukałam, dokonałam zakupu   piątak miałam biurko u siebie.

The same day in the evening I visited the Gumtree website, were I found a desk perfect for me-a spacious, corner desk, with drawers and case. Next day I called the seller and made an appointment in order to see the desk. It was what I had been looking for, I bought the desk and on Friday I had the item at home.





2 komentarze:

  1. Świetne miejsce, mam nadzieję, że kiedyś też uda mi się zorganizować taki kacik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Polecam i życzę aby Ci się udało!

    OdpowiedzUsuń