.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

środa, 13 kwietnia 2016

Porządki i pudełko na mulinę /The cleaning and an organizer for the embroidery floss

Zwykle remont sprzyja robieniu porządków. Skorzystałam z okazji i zrobiłam przegląd moich robótkowych akcesoriów. Wśród nich było pudełko po butach wypełnione po brzegi motkami muliny.

 Redecorating your flat usually is a opportunity to tidy up. I took this  opportunity and went through my handicraft accessories. I found a shoe box filled to the brim with embroidery floss.








 Zamówiłam więc organizer na muliny z nawijarką i bobinki.W wolnych chwilach nawijałam mulinę na tekturki. Trochę mi się zeszło z tym nawijaniem, zaczęłam chyba w grudniu a skończyłam w lutym. Do pudelka zmieściło się 91 tekturek, muszę kupić jeszcze jedno pudełko, ponieważ jeszcze zostało kilka całych motków i  końcówki.


I bought an organizer box for the embroidery floss with a reel and bobbins. In my free time I was reeling the floss on bobbins. This took quite a while, I started in December and finished in February. The box fitted 91 bobbins. I should buy another one, because I still have some stuff left.




2 komentarze:

  1. Gratuluję. Ja za takie porządki zabieram się już chyba od roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Ja też trochę się do tego zbierałam.

    OdpowiedzUsuń