.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

poniedziałek, 16 maja 2016

Podkładki - serduszka / The Heart-Shaped Mug Rugs

W kwietniu uszyłam podkładki pod kubek w kształcie serca.
Do uszycia użyłam resztek tkanin z lumpeksu.

In April I sewed the heart-shaped mug rugs .
I used some scraps of fabrics from a second hand. 




Wykroiłam kwadraty  i pozszywałam, następnie ułożyłam „kanapkę” z tym że spód i wierzch ułożyłam prawą stroną do siebie.

I cut squares and sew them together. Then I arranged a "sandwich", except that I put the bottom and top with their outsides facing each other.





 Odrysowałam kształt serca i zszyłam zostawiając niezaszyty kawałek  na wywiniecie na prawą stronę. 

 I copied heart' shape and sewed-,leaving a small part unsewed, to be then able to turn the "sandwich" inside out.



Obcięłam zbędny materiał , zostawiając margines . Jak już wywinęłam, zaszyłam „dziurę”, następnie pikowałam.

I cut redundant fabric, leaving a margin. I turned it out and then I sewed the unsewed part and quilted.




Gotowe podkładki podarowałam Rodzicom.

I gave those mug rugs to my parents.









2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo lubię takie małe projekty. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń