.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

niedziela, 22 stycznia 2017

Odrobina wspomnień z minionego roku

Witam po bardzo długiej przerwie.  Zbierałam się całą jesień do napisania tego posta, lecz jesienne przesilenie oraz różne obowiązki wzięły górę nade mną. Jak już miałam czas dla siebie, to z kolei nie miałam siły na robienie czegokolwiek przy komputerze. 
Tak więc nie będę się rozpisywać, zapraszam na podsumowanie drugiego półrocza minionego roku w formie pokazu slajdów. 





 



4 komentarze:

  1. Super podsumowanie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne podsumowanie, rok był udany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, uważam że nawet bardzo udany:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń