.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz


Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Prawa autorskie: http://fancyhours.blogspot.com - All Rights Reserved. Jestem autorką zdjęć zamieszczonych na moim blogu i nie zgadzam się na ich kopiowanie.


czwartek, 23 marca 2017

Dwie wystawy

W sobotę 4 marca w Centrum Kreatywności Targowa odbyła się wystawa prac konkursowych "Pomarańczowo mi...". Konkurs był zorganizowany przez Stowarzyszenie Polskiego Patchworku i firmę Fiskars Polska z okazji 50 lecia pomarańczowych nożyczek Fiskars.

Prace konkursowe zostały podzielone na trzy kategorie:Classic, Art Quilt i Scissors. Organizatorzy przewidzieli także nagrodę Publiczności. Prace były tak piękne i imponujący, że wybór najładniejszej pracy okazał się dużym wyzwaniem.

Po naradzie Jury nagrodziło następujące quilty:

W kategorii Classic


I miejsce "Skarby w pudełkach", 
Anna Ryśkiewicz


II miejsce "Skórki pomarańczowe", 
Mirosława Pucek


III miejsce "Orange"
Ewa Pasińska


W kategorii Art Quilt


I miejsce "Ostre cięcie", Wioletta Stafińska


II miejsce "Miles on the wall" 
Joanna Hołomiej


III  miejsce "Profumo di arance", Joanna Soloch


W kategorii "Scissors"


I miejsce "Precyzja" Sylwia Ignatowska


II miejsce "Fiskrotka" Katarzyna Bigoś



III miejsce "Dama z nożyczkami" Barbara Kreft-Piekarska


Publicznoości najbardziej podobał się quilt pt." Liść" Barbary Kreft- Piekarskiej


Poniżej prezentuję kilka quiltów, które mi się bardzo podobały. Niestety nie spisałam tytułów i Autorów. 










Tego samego dnia, późnym popołudniem wybrałam się na Wystawę Storczyków, która odbywała się w BUWie  (Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego). Tamtej soboty wrażeń estetycznych miałam co nie miara. To był piękny, słoneczny i wiosenny dzień.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz