.


"Zajrzyj w siebie! w twoim wnętrzu jest źródło, które nigdy nie wyschnie jeśli potrafisz je odszukać". Marek Aureliusz

Witam Cię na blogu poświęconym mojej pasji - robótkom ręcznym i wszelkim twórczym poczynaniom :) Mam nadzieje że zostaniesz stałym bywalcem do czego Cię zapraszam.

Welcome to the blog dedicated to my passion- handicrafts and anything creative :) I hope that you wiil be a regular visitor.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :)

czwartek, 29 czerwca 2017

Blogoteka #1

Tym wpisem rozpoczynam serię, w której będę zabieć Was na spacer po innych ciekawych i godnych uwagi blogach.

Zatem zapraszam na pierwszą odsłonę :)

Supernova- Quilt and Smile

Najnowszy quilt  Wiesławy zachwycił mnie barwami. Wiesława specjalizuje się w pięknym pikowaniu. 


http://www.quiltandsmile.pl/2017/06/supernova.html

"Drzewo wiadomości dobrego" jeszcze raz -
 Anna Sławińska

Stitching News With Tooting-Angie Quilts

Mi szczególnie podoba się ten biały quilt w kwiaty.


http://angiequilts.blogspot.com/2017/06/stitching-news-with-tooting_28.html

2 komentarze: